We zien natuurlijk graag dat u tevreden bent met uw bestelling. Maar mocht er een probleem zijn met een van de producten, zijn er problemen met de bezorging of heeft u een klacht?

Neem dan direct contact op met ons; we doen ons uiterste best om het probleem om te buigen in een oplossing.

Retourneren

U heeft net uw online aankoop gedaan, maar u begint toch te twijfelen over uw aankoop. Retourneren is geen probleem, maar let op de volgende voorwaarden:

Bij DoucheKampioen kunt u binnen 14 dagen na levering het artikel retourneren indien uw retourzending voldoet aan de volgende voorwaarden.

– Binnen 14 dagen na levering.

– Als het compleet en onbeschadigd is.

– Als het ongebruikt en niet gemonteerd is geweest.

– In de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk (hier mag niet op geschreven worden).

– Producten die speciaal voor u zijn vervaardigd, zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht.

– Retouren die niet aan bovenstaande eisen voldoen worden niet in behandeling genomen.

– Eventuele kosten voor retourzending zijn voor uw eigen rekening.
Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht de schade in rekening te brengen.

De retourkosten zijn voor eigen rekening. Als u wilt dat wij het product bij u ophalen, bedragen de kosten € 60,-, echter zijn deze kosten ook afhankelijk van de grootte van het bestelde product. Wanneer u hiervoor kiest tijdens het aanmelden van de retour, krijgt u hiervoor een betaallink. U mag het ook kosteloos terugbrengen naar ons magazijn in Bleiswijk, of het pakket naar een postpunt brengen. Deze kosten variëren per artikel en per vervoerder.

Het retouradres is:
DoucheKampioen
Amethistweg 47
2665 NT Bleiswijk

Problemen met de verzending bij of door het bedrijf dat zorg draagt voor de verzending naar ons, zijn voor risico van de klant. Bewaar daarom altijd uw verzendbewijs!

Let op! Indien u niet aanwezig bent op de betreffende ophaaldatum/tijd zal er een nieuwe retouropdracht ingepland moeten worden, in dit geval zullen er retourkosten in rekening worden gebracht omdat de transporteur een onnodige rit gemaakt heeft de eerste keer. Indien u besluit het artikel onbeheerd in (bijvoorbeeld) uw tuin te laten staan zodat de transporteur deze mee kan nemen valt dit geheel onder uw eigen verantwoordelijkheid.

Indien wij uw product in goede orde hebben ontvangen zullen wij het aankoopbedrag binnen enkele dagen retour storten.

Aandachtspunt keramiek wasbak

Keramiek is behoorlijk constant van kleur en structuur, maar door de natuurlijke basisstoffen zijn kleine kleurverschillen en onevenredigheden niet uit te sluiten. Verstrekte kleurstalen kunnen derhalve alleen als indicatie worden gebruikt.

Veel voorkomende onevenredigheden (die overigens niet afdoen aan de kwaliteit) zijn bijvoorbeeld kleine putjes in de oppervlakte; airblows (luchtbelletjes) zijn kleine ‘bultjes’ op de plaat die voelbaar zijn, maar geen afbreuk doen aan de kwaliteit van het materiaal en zogenaamde hoogcontrast-contaminaties (bijvoorbeeld donkere puntjes in een licht materiaal, of omgekeerd). Deze onevenredigheden zijn onderdeel van het materiaal keramiek en geven geen recht op reclamatie.

Door het productieproces van keramiek kunnen er maattoleranties ontstaan. Dit betreft een eigenschap van het materiaal. Het is hierdoor mogelijk dat een wastafel niet 100% recht is. Mocht de afwijking in de wastafel binnen de gestelde tolerantie vallen dan geeft dit geen recht op reclamatie.

Voorkom onnodige retourzendingen en meld schade snel

We doen er alles aan om schade of defecten aan je producten te voorkomen. Toch kan het gebeuren dat een product beschadigd is geraakt of een defect heeft. Geen zorgen, we staan voor je klaar om dit op te lossen!

  • Meld schade (zoals transportschade)binnen 48 uur na ontvangst bij onze klantenservice.
  • Stuur een beschadigd of defect product nooit retour voordat je contact hebt gehad met onze klantenservice.
  • In sommige gevallen is het namelijk niet nodig om het product of slechts een deel van het product retour te sturen om je probleem te kunnen verhelpen.

Wij begrijpen dat je op zoek bent naar een product waar je op kunt vertrouwen. Daarom bieden wij garantievoorwaarden die passen bij jouw behoeften. Onze garantie gaat in op de eerste dag van levering en om deze te claimen, hoef je alleen maar je aankoopbewijs te tonen.

Let op, er zijn een paar situaties waarbij garantie niet van toepassing is:

  • Normale slijtage van materialen of onderdelen
  • Schade, gebrek of storing door externe factoren of onjuist gebruik
  • Controleer het artikel vóór montage op compleetheid en eventuele schade
  • Montage- en demontagekosten vallen niet onder de garantie

Als je klachten gegrond zijn, behouden wij het recht om te kiezen tussen het herstellen van de schade, het vervangen van het product of het vergoeden van de eventuele minderwaarde. Mocht een product niet meer leverbaar zijn, dan bieden wij een passend alternatief aan.